چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶

در کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای قم برگزار شد؛

نشست کتاب‌خوان در قالب قصه‌گویی مادرانه

نشست کتاب‌خوان  قصه‌گویی مادرانه

بخش کودک و نوجوان کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای چهارمین نشست کتاب‌خوان خود را در قالب قصه‌گویی مادرانه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم، چهارمین نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای به شیوه‌ای جدید در قالب قصه با حضور لعیا اعتمادی نویسنده کودک و نوجوان و شماری از مادران علاقه‌‌مند به کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

در این نشست نرگس خاکدامن با معرفی کتاب «کی بود کی بود» نوشته ناصر کشاورز؛ شهلا دهقانی با معرفی کتاب «گرو فالو» نوشته‌ جولیا دونالدسون؛ طیبه نجیب با معرفی کتاب «قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک» نوشته جعفر ابراهیمی؛ لعیا اعتمادی با معرفی کتاب خود با عنوانِ «خالی مخالی و گردن به آن بلندی»؛ سمیه ارسلانی با معرفی کتاب «خرگوش و شیر» نوشته محمدرضا یوسفی؛ زینب خامه‌یار با معرفی کتاب «وای نه» نوشته کلر ژبرت؛ شش مادری بودند که به ارائه کتاب‌ در قالب قصه پرداختند.

مسعوده سادات قوانینی مسئول کتابخانه حضرت آیت الله خامنه‌ای قم در حاشیه برگزاری این نشست گفت: با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی فنون و مهارت قصه‌گویی تصمیم بر آن شد تا نشست کتاب‌خوان را در قالبی جدید به شکل قصه برای کودک و نوجوان برگزار کنیم تا تاثیرگذاری آن بیشتر باشد.

فاطمه صادقی مسئول بخش کودک و نوجوان این کتابخانه نیز در با اشاره به این نشست خاطرنشان کرد: حضور مادران در کنار فرزندانشان می‌تواند تاثیر بسزایی در علاقه‌مند کردن بچه‌ها به کتاب و کتابخانه داشته باشد.